zondag 25 februari 2018


BERICHTEN AAN MIJN LEERLING
SiTU LOO 

Een jaar of twintig geleden ben ik in contact gekomen met SiTU. Zoals 
Columbus Amerika ontdekte, herondekte ik mijn eigen wereld en meer. Ik 
heb heel veel meegemaakt in die jaren, maar omdat SiTU me voortdurend 
duidelijk maakte dat ik dit mee moest maken, heb ik alles ervaren en 
niet ondergaan. Die bouwstenen vallen nu op hun plaats of raken 
beschikbaar.
Je hebt je aangemeld als student, ik, in mijn rol als Jian, tcm., ben 
aangewezen als je mentor. Ik heb die naam bij mijn eerste transformatie 
gekregen. Ze wilden me Jan noemen, maar zo heette ik al. Vandaar Jian. 
Rob, dit is allemaal werkelijkheid maar ook een spel. Als je er niet aan 
mee wilt doen, moet je het duidelijk melden. Ik ga er even vanuit dat je 
ja zegt; dan moet je een naam kiezen, een anagram van je naam 
bijvoorbeeld. Met die naam kun je me als mentor aanspreken en zal ik als 
Jian proberen te beantwoorden. Hierbinnen is dus sprake van een 
verandering van verhouding. Je kunt me in die rol elke vraag stellen, 
die je wilt. Al mijn boodschappen vind ik belangrijk voor jou. Het gaat 
tenslotte om survival "with personal dignity". De rest blijft gewoon 
hetzelfde 

 Jian, tcm, SiTU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten